شناسهٔ خبر: 40257759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای برنامه‌های نمادین بسیجیان طرقبه در روز جهانی قدس+ فیلم

به مناسبت روز قدس و گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی با همکاری بسیج برادران و سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، به مناسبت روز قدس و گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی با همکاری بسیج برادران و سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه همچون اجرای سرود پاتوقی در میدان صاحب الزمان (عج) طرقبه، پخش صوت و رژه موتور سواران، اجرای گروه سرود و آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل در میدان صاحب الزمان (عج) طرقبه و پخش بیانات مقام معظم رهبری در شهر و روستاهای بخش طرقبه انجام شد.

به همین مناسبت  نیز در شاندیز به همت بسیج برادران شاندیز برنامه‌هایی همچون اجرای رژه موتورسواران در تمامی روستاهای بخش شاندیز و محلات شاندیز، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان بسیجی در میدان مسجد جامع شهر شاندیز و روستای ابرده، پخش صوت بیانات رهبر معظم انقلاب در میدان مسجد جامع شهر شاندیز انجام شد.

به همت دانش آموزان و دختران بسیجی طرقبه شاندیز  ویژه برنامه روز قدس و سوم خرداد برگزار شد و در این مراسم بسته‌های کمک معیشتی که از  هزینه‌های افطاری دانش‌آموزان تهیه شده بود توسط این دختران بسیجی به نیازمندان اهدا شد.

بچه‌های انقلابی و ولایتمدار مسجد موسی بن جعفر (ع) در طرقبه نیز روز قدس را پر شور درخانه‌ها با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، اهتزار پرچم ایران بر سردر خانه‌ها، نوشتن شعارهای مقاومت و حمایت بر روی پلاکارد و دست‌های خود و انتشار تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی، حمایت خود از کودکان فلسطین رو اعلام کردند.

انتهای پیام/ 70031/و

نظر شما