شناسهٔ خبر: 40251652 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در مراسم رونمایی از تلویزیون‌های شرکت گروه سام مطرح شد؛

لزوم افزایش حمایت از صنایع داخلی/ گروه سام الگوی مناسبی برای کارخانجات تولیدی داخلی

رییس سازمان صمت استان تهران گفت: شرکت گروه سام نشان داد که با اتکار به متخصصان داخلی و با همت خویش می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر صنایع و مجموعه‌های مشابه داخلی باشد؛ هرچند که بسیاری از صنایع داخلی توانسته‌اند در شرایط تحریم، روی پای خود بایستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، یداله صادقی، در مراسم رونمایی از تلویزیون‌های شرکت گروه سام گفت: افزایش حمایت از صنایع داخلی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای تداوم تولید همواره در دستور کار مسوولان قرار داشته باشد.

69

وی در خصوص اقدامات سازمان صمت استان تهران برای حمایت از صنایع داخلی گفت: این سازمان برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش صنایع داخلی و نیز بازسازی و نوسازی آنها، تسهیلات می پردازد ضمن آن که نرخ سود بازرگانی برای این واحدها صفر در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، این سازمان نسبت به ارائه کمک‌های فنی و مهندسی به صنایع مختلف داخلی از هیچ کوشش دریغ نمی کند.

صادقی همچنین گفت: مجموعه اقدامات شرکت گروه سام موجب افزایش روحیه و اعتماد بنفس پرسنل این شرکت شده است.

47

وی تاکید کرد: با توجه به آن که اکثر واحدهای تولید از واحد تحقیق و توسعه برخوردار هستند باید بتوانند از آخرین فناوری های نوین در تولید محصولات خود استفاده کرده ضمن آن که آن دسته از صنایع که نیازمند سرمایه و تزریق منابع مالی هستند باید بتوانند ماشین آلات با فناوری های پیشرفته را به کار گیرند.

گفتنی است: طی مراسمی از تلویزیون های ایرانی گروه سام  با حضور بلندپایه ترین مسوولان وزارت رونمایی شد.

index

 

نظر شما