شناسهٔ خبر: 40247996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بابایی: استکبار باید بداند روز قدس همیشه زنده است

علی بابایی کارنامی منتخب مجلس یازدهم گفت: استکبار باید بداند روز قدس همیشه زنده است و هر روز برای ما روز قدس است و ما همه پیگیر مبانی آن در جهان اسلام هستیم.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بابایی کارنامی منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری، در مورد اهمیت و جایگاه روز قدس در جهان اسلام گفت: روز قدس یکی از روز‌های به یادگار مانده از انقلاب اسلامی و بنا به دستور و پیشنهاد امام خمینی (ره) برای اینکه تفکر انقلاب اسلامی و فرهنگی ایران به جهان صادر شود ایجاد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روز قدس نه تنها برای فلسطین که نقش بسزایی در روابط بین الملل، دفاع از مظلومین جهان، حقوق مستضعفین داشته، دارد و خواهد داشت، نقطه عطفی در تمام حوزه‌های جهانی خواهد بود. از این منظر روز قدس برای کشور ما و برای مبانی فکری ما قابل اهمیت است.

بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته حضور فیزیکی و سخت افزاری انجام می‌شد، اما با توجه به انتشار ویروس کرونا در ایران و جهان اتفاقاً امسال باید یک کار بهتر و بدیع انجام دهیم.

وی اظهار داشت: همه افراد می‌توانند با هر قلم رسانه و ظرفیت فضای مجازی کمپین‌هایی در سطح استانی، کشوری و جهانی طراحی کند تا هر کدام از ما تریبونی شویم که این حس را در جهان اثبات کنیم تا جمهوری اسلامی، آزادی‌خواهان و تفکر انقلابی است و جوهره اخلاق و انسانیت به تاسی از فرامین امام خمینی (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب وجود دارد، این روز قدس را به شیوه‌های جدید عملی کنیم.

منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری در خاتمه تاکید کرد: استکبار باید بداند روز قدس همیشه زنده است و هر روز برای ما روز قدس است و ما همه پیگیر مبانی قدس در جهان اسلام هستیم.

نظر شما