شناسهٔ خبر: 40199070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

یک فرمانده فلسطینی: رهبری ایران در حمایت از قدس ثابت قدم است

اقتصاد ایران: یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مساله فلسطین گفت که رهبری ایران در حمایت از قدس ثابت قدم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد ، احمد المدلل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: روز جهانی قدس بر عربی و اسلامی بودن قدس تاکید دارد ؛ روزی که امام خمینی (ره) آن را برگزید و برای آزادسازی قدس تلاش فراوانی کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای با حمایت از فلسطین و مقاومت همچنان در مسیر امام خمینی (ره) حرکت می کند و با حمایت های جنگی و نظامی ایران ، محور مقاومت امروز به خطری وجودی و امنیتی برای دشمن صهیونیستی تبدیل شده است.

المدلل در ادامه به حمایت های شهید سپهبد سلیمانی نیز پرداخت؛ شخصیتی که حمایت های بی حد و حصری از مساله فلسطین و محور مقاومت کرد.

وی همچنین گفت: ملت فلسطین امسال نیز روز جهانی قدس را برگزار خواهد کرد و به دلیل انتشار ویروس کرونا از فعالیت های جدید خود متعاقبا رونمایی خواهد کرد.

این فرمانده فلسطینی در ادامه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: رهبری ایران در حمایت از قدس و فلسطین ثابت قدم است و سیاست های ایران در حمایت از ملت فلسطین را یادآور شد.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما