شناسهٔ خبر: 40198861 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تمدید مهلت درخواست های اسناد تسویه خزانه

وزارت امور اقتصادی و دارایی

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
این تمدید شامل درخواست‌های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم توسط دستگاه‌های اجرایی بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر را شامل می شود.
 در بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در این خصوص می‌خوانیم: پیرو بخشنامه شماره ۲۵۳۰۴۲/۵۷ مورخ ۲۶. ۱۲. ۱۳۹۸ در خصوص دسترسی به زیرسامانه تسویه و مهلت صدور اسناد خزانه نوع اول و دوم از طریق زیرسامانه مذکور، با عنایت به ماده (۳) آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور موضوع تصویب نامه ۴۳۷۵۶/ت ۵۶۶۸۷/ه مورخ ۱۵. ۴. ۱۳۹۸ هیات محترم وزیران به اطلاع می‌رساند، در اجرای مصوبات پانزدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۲۴. ۱. ۱۳۹۹ و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت قانون بودجه سال ۱۳۹۸، مهلت تایید درخواست‌های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم توسط ذیحساب، مدیرمالی، و رئیس، مقام مجاز دستگاه‌های اجرایی بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر تا بیستم خرداد ماه سالجاری، تمدید شد.
 لذا ضمن اعلام فراهم شدن دسترسی به زیرسامانه تسویه و تهاتر، لازم است دستگاه‌های دارنده تخصیص (بدهکار) و دستگاه‌ها، بانک‌های طلبکار ترتیبی اتخاذ نمایند تا کلیه درخواست‌ها در دستگاه‌های بدهکار و طلبکار تعیین تکلیف و از طریق سامانه یاد شده حداکثر تا موعد زمانی فوق الذکر، به مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی ارسال شود.

نظر شما