شناسهٔ خبر: 40189713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تکذیب دستگیری یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی

اسماعیلی با بیان اینکه شکایات اصحاب رسانه باید در شورای حل اختلاف مطرح شود، گفت: این شورا فعال شده و فعالیت هم دارد؛ ضمن اینکه این شورا صلاحیت حقوقی و کیفری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی درباره دستگیری یکی از اساتید در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: این ادعای دستگیری در دانشگاه تکذیب می‎شود یعنی دستگیری در دانشگاه انجام نشده است بلکه بازداشتی که ادعا شده، در خارج از دانشگاه بوده و حتی در پیرامون دانشگاه هم نبوده است.

وی توضیح داد: حضور ضابطین در دانشگاه برای این بود که بعد از بازداشت فرد در بازجویی خودش اقرار و اعتراف کرده که بخشی از اسناد مجرمانه او در اتاق کارش و دانشگاه در لپ‌تاپ وی نگهداری می‌شود که ضابطین رفتند و این اسناد را از اتاق وی برداشتند؛ وقتی فرد ادعا می‌کند اسناد مجرمانه در اتاقش است باید آن را برداریم یا برای خنثی سازی بمب هم نباید مراجعه کنیم؟!

اسماعیلی با بیان اینکه شکایات اصحاب رسانه باید در شورای حل اختلاف مطرح شود،  گفت: این شورا فعال شده و فعالیت هم دارد؛ ضمن اینکه این شورا صلاحیت حقوقی و کیفری دارد.

وی ادامه داد: برخی از موضوعات ناظر بر اتهامات فرهنگ و رسانه قابل گذشت است که بعد از ثبت در دادسرا به این شورا می‌رود؛ البته جرایم غیرقابل گذشت قابل طرح در شورا نیست.

نظر شما