شناسهٔ خبر: 40160922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

حضور 15 درصد از دانش آموزان قزوینی در کلاس‌های درس

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین میزان حضور دانش آموزان استان قزوین را در کلاس های درس ۱۵ درصد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری گفت: با توجه به فعال بودن شبکه آموزشی شاد استقبال دانش‌آموزان از بازگشایی مدارس کم بود و اغلب دانش آموزان عضو شبکه شاد بوده و برنامه‌های درسی را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند که در حال حاضر ۱۵ درصد دانش آموزان استان قزوین برای رفع اشکال در کلاس‌های درس حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت مدارس روستایی، افزود: در بازدیدهای به عمل آمده طی روزهای گذشته شاهد حضور کمتر از 10 درصد دانش‌آموزان شهری و ۲۰ درصدی دانش‌آموزان روستایی در کلاس‌های درس هستیم و این عده به دلیل نداشتن امکانات زیر ساختی و شبکه اینترنت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور مستمر دارند.

اصغری خاطرنشان کرد : این کلاس‌ها به صورت اختیاری است و دانش‌آموزان استان قزوین که دسترسی به اینترنت و گوشی همراه هوشمند ندارند می‌توانند از این فرصت پیش‌آمده در راستای رفع اشکالات درسی خود بهره لازم را ببرند.

وی تاکید کرد: مراقبان سلامت مدارس و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی در مدارس حضور دارند و دانش‌آموزان با خاطر آسوده در کلاس درس خود شرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: به هیچ عنوان مدارس تعطیل نیست و تا پایان خرداد کلاس‌های درس برای رفع اشکال دانش آموزان دایر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: دانش آموزان  چنانچه نیاز به رفع اشکال دارند همکاران هر روز در مدرسه هستند و آمادگی پاسخگویی را دارند.

استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و ۱۶ هزار فرهنگی کار آموزش این دانش آموزان را برعهده دارند.

نظر شما