شناسهٔ خبر: 40159355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به منظور تأمین نظر شورای نگهبان انجام شد؛

تذکرهای لازم را درباره مداخله در روابط ایران و ونزوئلا به آمریکایی‌ها دادیم/ ضرب و شتم ایرانیان در کمپ پناهندگان یونان صحت ندارد/ حضور ۳ هزار ایرانی در زندان‌های خارج از کشور رفع ایرادات طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

نمایندگان مجلس ایرادات طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را برای تأمین نظر شورای نگهبان رفع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی ایرادات طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را برای تأمین نظر شورای نگهبان رفع کردند.

بر اساس تبصره ۱ ماده ۲ اصلاحی؛ شامل عبارت «تغییرکاربری موضوع این تبصره از پرداخت عوارض شهرداری مانند صدور پروانه، پذیره نویسی و تغییر کاربری معاف است.» حذف شد.

همچنین در تبصره ماده ۳ عبارت «بار مالی این تبصره از محل اعتبار ردیف  ۱۲۷۵۰۰ وزارت آموزش و پرورش مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور مصوب ۲۶/۱۲/۱۳۹۸ تأمین می شود.» جایگزین عبارت «بار مالی این تبصره از محل اعتبار رتبه بندی معلمان تأمین می شود.» شد.

 

نظر شما