شناسهٔ خبر: 4015793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحویل ناوشکن دماوند به نیروی دریایی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، این مراسم پیش از ظهر امروز با حضور امیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از کارکنان نیروی دریایی در این بندر برگزار شد.


به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،همه مراحل طراحی ، ساخت و به آب اندازی ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند در صنایع شهید تمجیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و با همکاری بیش از 700 مرکز صنعتی ، پژوهشی ، دانشگاهی ، سازمان ها و صنایع مختلف وزارت دفاع انجام شده است.


بر اساس این گزارش : شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع هم بالغ بر 25 سامانه الکترونیکی و مخابراتی بومی را در ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند طراحی ، اجرا و نصب کرده است که از جمله ، انواع رادارهای پیشرفته دریایی، سامانه های مخابراتی برای ارتباطات داخلی و خارجی شناور، سیستم های شناسایی و فریب و سامانه های مخابراتی و رهگیری زیر سطحی است.


همچنین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع ، کار طراحی و نصب انواع سامانه های پدافند هوایی و سامانه های موشکی سطح به سطح را انجام داده است.


نظر شما