شناسهٔ خبر: 40136250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه عضو شورای شهر تهران جلسه علنی را ترک کردند

تهران - ایرنا- سه عضو شورای شهر تهران امروز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت) در اعتراض به نحوه اداره جلسه علنی، صحن شورا را ترک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد سالاری، محمد علیخانی و حسن خلیل آبادی سه عضوی بودند که امروز به نحوه اداره جلسه از سوی محسن هاشمی رییس شورای شهر انتقاد داشتند و دویست و چهاردهمین جلسه شورا را ترک کردند.

اعضای شورا در این جلسه تمدید مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب را در دستور کار داشتند اما برخی از اعضا درخواست کردند این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی های بیشتری در این رابطه انجام شود.

این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورا قرار نگرفت و کلیات آن نیز در شورا به تصویب رسید.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که پیشنهاداتی به هیات رئیسه رسیده که در صحن بررسی نمی‌ شوند و در جلسه هیات رئیسه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این موضوع مورد اعتراض شدید «محمد سالاری» رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت؛ سالاری گفت: شما حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع کننده‌ای برای اعضا بیاورید، پیشنهادات را مطرح نکنید.

وی نحوه اداره شورا را سنتی خواند.

«محمد علیخانی» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در تایید نظرات سالاری گفت: حق ندارید پیشنهادات ما را وتو کنید.  

وی گفت: اگر قرار است این پیشنهادات وتو شود ما اینجا چه می‌کنیم؟

هاشمی در پاسخ به سخنان علیخانی اظهار داشت: اگر می خواهید اینجا ننشینید.

 در ادامه این سخنان، که با لحنی تند بیان می شد، محمد علیخانی، محمد سالاری و حسن خلیل آبادی صحن علنی شورا را ترک کردند.

نظر شما