شناسهٔ خبر: 40130441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جابری در گفتگو با دانشجو:

۲۰۰۰ پُرس غذای گرم از سوی جهادگران بروجردی بین اقشار کم‌درآمد این شهرستان توزیع شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد بروجرد و آیت الله العظمی بروجردی (ره)، اخیرا اقدام به توزیع ۲۰۰۰ پُرس غذای گرم بین اقشار کم‌درآمد شهرستان بروجرد و روستا‌های تابع آن کردند.

صاحب‌خبر -

علی جابری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت‌های اخیر این تشکل دانشجویی گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد بروجرد و دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) ۲۶ اردیبهشت، در حرکتی جهادی اقدام به طبخ و توزیع ۲۰۰۰ پُرس جوجه کباب همراه با نان بسته بندی و ماست در بین اقشار کم درآمد شهرستان بروجرد و روستا‌های تابع آن کردند.

جابری اضافه کرد: در این عملیات جهادی ده‌ها نفر از دانشجویان و جوانان متدین این شهرستان به همت بسیج دانشجویی، از حدود ۳ روز قبل گرد هم آمده و در راستای تحقق توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، تلاش کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد ابراز کرد: روستا‌های شمس آباد، جهان آباد، گیجالی، ونایی و... از جمله روستا‌هایی هستند که به عنوان هدف توزیع این بسته‌های غذایی تعریف و در این طرح که به عنوان «نذر علوی» و به مناسبت شهادت امیرالمومنین (ع) اجرا شد، از آن‌ها پشتیبانی به عمل آمده است.
 
//۲۰۰۰ پُرس غذای گرم از سوی جهادگران بروجردی بین اقشار کم درآمد این شهرستان توزیع شد

وی یادآور شد: البته چندی پیش نیز در روز پانزدهم ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد بروجرد و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) در طرحی با عنوان «نذر حسنی» با پخش بیش از ۱۰۰۰ پُرس غذای گرم در بین اقشار مستضعف این شهرستان، ندای مهربانی و کرامت کریم اهل بیت عصمت و طهارت را در این شهرستان طنین انداز کردند.

نظر شما