شناسهٔ خبر: 40122849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهردار بندرعباس:

روابط عمومی هنر و علم ارتباط اجتماعی است

امینی زاده از روابط عمومی به عنوان هنر و علم ارتباط اجتماعی یاد کرد و گفت: با توجه به تعدد خدمات در شهرداری بندرعباس، توجه ویژه‌ای به کارکرد این بخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

« عباس امینی‌زاده »، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی یکی از بنیادی‌ترین دانش‌ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان است.

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی، هنر و علم ارتباط اجتماعی است، افزود: سازمان‌ها باید به وسیله دانش پر اهمیت روابط عمومی بکوشند تا نسبت به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند.
 

 

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: دستیابی به اطلاعات دقیق از رضایتمندی مخاطبان و مراجعان، نشر اخبار و عملکرد دستگاه مربوطه و غیره از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

 

امینی‌زاده با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان مهم هر سازمان موفق است، تصریح کرد: روابط عمومی کارآمد و خلاق، لازمه ایجاد هماهنگی بین هر سازمان و مردم است.

 

این مقام مسئول در ادامه نیز عنوان کرد: از سالها پیش روابط عمومی به عنوان یک بخش اساسی در سازمانهای مختلف ایجاد شده و با گسترش ارتباطات شاهد توجه بیشتر به این بخش هستیم.

 

شهردار بندرعباس گفت: با توجه به تعدد خدمات در شهرداری بندرعباس، طی سالهای اخیر سعی شده ضمن بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد، توجه ویژه‌ای به کارکرد این بخش شود.

 

وی بیان کرد: این نگرش باعث تقویت جایگاه روابط عمومی های شهرداری بندرعباس شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88

نظر شما