شناسهٔ خبر: 40121659 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توسط استاندار مرکزی انجام شد؛

تشریح آخرین مصوبات شورای پدافند زیستی استان مرکزی

استاندار مرکزی آخرین مصوبات شورای پدافند زیستی استان مرکزی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی روز شنبه در شورای پدافند زیستی استان مرکزی با اشاره به حضور کارکنان در ادارات گفت:کارکنان ادارات استان مرکزی که به علت شیوع کرونا با ۲ و سوم فعال بودند، از فردا ۲۸ اردیبهشت ماه با ظرفیت کامل در محل کار حاضر می‌شوند و همه کارکنان ملزم هستند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارات حضور داشته باشند و به خدمات دهی بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری آیین راهپیمایی روز قدس بیان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا در هیچ شهری راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود.

استاندار مرکزی افزود: در شهرهای سفید و کم خطر استان در مصلی خنداب و جاورسیان به صورت نمادین همزمان با برگزاری نماز جمعه، روز جهانی قدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بعد از چهار دهه راهپیمایی روز جهانی قدس به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود،گفت: راهپیمایی روز قدس در تهران نیز به صورت حرکت موتوری و حضور در خودرو به صورت نمادین و در مسیر کوتاه این روز یادآوری خواهد شد.

آقازاده با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر بیان کرد: نماز عید فطر نیز در مساجد با رعایت دستورالعمل بهداشتی و با ۲۵ تا ۳۰ درصد ظرفیت در شبستان‌ها اقامه خواهد شد و مساجدی که دارای فضای باز هستند می‌توانند اقامه نماز عید فطر را در محیط باز برگزار کنند.

وی با اشاره به روند شروع فعالیت های ورزشی بیان کرد: فعالیت اماکن ورزشی هم بعد از ماه مبارک رمضان با تمرین تیم‌ها آغاز می‌شود و بعد از ۱۷ خرداد برخی تیم‌های ورزشی به شرط نبود تماشاچی، اجازه برگزاری مسابقه را دارند.

استاندار مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت رستوران‌های استان مرکزی نیز بعد از تعطیلات عید فطر آغاز خواهد شد و هتل‌ها، خانه مسافرها، بوم‌گردی استان نیز به صورت محدود می‌توانند خدمات ارایه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما