شناسهٔ خبر: 40092087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس قرچک در نظر گرفته شده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با بیان اینکه همه مدارس به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می‌شوند، گفت: حضور دانش‌آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان وجود ندارد ولی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص بازگشایی مدارس و نحوه حضور دانش‌آموزان وحضور همکاران فرهنگی در مدارس اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و برگزاری جلسات متعدد در خصوص نحوه حضور دانش‌آموزان تمهیدات لازم در این خصوص در مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان وجود ندارد اما حضور عوامل اجرایی، معلمان و همکاران فرهنگی در مدارس برای رفع اشکال است و باید همه عوامل اجرایی و معلمان نیز تمامی پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت را برای حضور در مدارس رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: همه مدارس به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می‌شوند ولی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

بختیاری تصریح کرد: مدیران مدارس باید علائم بهداشتی و هشداری را در مدرسه نصب کنند و در معرض دید عموم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس برای رفع اشکال است و دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف دسترسی به فناوری و برنامه‌های تلویزیونی نداشتند می‌توانند در این مدت رفع اشکال کنند و این دانش‌آموزان باید جزو الویت‌های اصلی مدیران واحدهای آموزشی قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان داشت: مدیران مدارس نسبت به نحوه حضور دانش‌آموزان به خانواده‌ها باید اطلاع رسانی مطلوب را انجام دهند.

بختیاری تأکید کرد: هر اقدامی که در مدرسه انجام می‌شود بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است و هیچ نظر شخصی در خصوص نحوه حضور و فعالیت آموزشی اعمال نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: این امیدواری را به خانواده‌ها می‌دهیم که مدارس و محیط‌های آموزشی به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می‌شود و از دانش‌آموزان نیز می‌خواهیم فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند؛ سلامتی دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها در اولویت کاری بنده و همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/د/س

نظر شما