شناسهٔ خبر: 40082952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محور هراز فردا یک‌طرفه می‌شود/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۶ از رودهن به سمت شمال و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از آب اسک به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس، اظهار کرد: هم اکنون ترافیک نیمه سنگین از جنوب به شمال محور هراز وجود دارد و به مرور بر بار ترافیکی افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: محور هراز فردا جمعه از ساعت ۱۶ از محدوده رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ این مسیر از آب اسک به سمت تهران به صورت یک‌طرفه در خواهد آمد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: در حال حاضر آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

سرهنگ محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تأکید کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان در جریان است و خودروها بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

وی اضافه کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر و حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌ رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س/ی

نظر شما