شناسهٔ خبر: 40001415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حائریان مطرح کرد:

دانشگاه سجاد مشهد در جایگاه ۵۹ برترین دانشگاه‌های کشور/ رتبه ۴ در مشهد

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد مشهد گفت: این دانشگاه در رنکینگ دانشگاه های کشور بعد از دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد در شهر مشهد رتبه ۴ و در بین دانشگاه های کشور رتبه ۵۹ را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی حائریان در نشست خبری کرونا و آموزش مجازی الکترونیک گفت: دانشگاه صنعتی سجاد اولین دانشگاه غیر دولتی بود که آموزش های مجازی خود را از اوایل اسفند و همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی سجاد در رنکینگ دانشگاه های کشور بعد از دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین دانشگاه آزاد توانست بر اساس کیفیت تدریس ، کیفیت اساتید دانشگاه ، ساختمان و آزمایشگاه در شهر مشهد رتبه ۴ را کسب کند.

حائریان گفت: دانشگاه صنعتی سجاد با ۲۰ هزار دانشجو توانسته از بین ۳۰ موسسه غیر دولتی در جایگاه رتبه ۲۲ ، در بین دانشگاه های کشور رتبه ۵۹ ، در بین دانشگاه های استان رتبه ۴، و همینطور در بین دانشگاه های جهان رتبه ۵۰۱۹ را کسب کند.

در ادامه عضو هیئت امنا دانشگاه صنعتی سجاد بیان کرد: دانشگاه صنعتی سجاد در طول مدت شیوع کرونا توانسته است قوی ترین فضای مجازی را برای دانشجویان خود برگزار کند و به همین منظور سعی بر این داشتیم تا بخش خصوصی فصای مجازی خود را بهبود ببخشیم.

محمد موسوی همچنین افزود: برای برگزاری کلاس به صورت مجازی باید در ابتدا ، زیرساخت ها مجهز باشد و ما تیم پشتیبانی تشکیل دادیم و قرار داد با بخش خصوصی منعقد کردیم.

وی گفت: در طول دوران کرونا برای ۴ هزار دانشجو کلاس را به صورت آنلاین برگزار کردیم و هیچ گونه عقب افتادگی و تداخلی تا به حال برای دروس دانشجویان نداشته ایم.

در ادامه این نشست ابراهیم رضایی نیک معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی سجاد نیز گفت: این دانشگاه قصد دارد که افق چشم انداز برنامه های خود را تا سال ۱۴۰۰ پررنگ تر کند.

وی تصریح کرد:دانشگاه صنعتی سجاد در بین دانشگاه های غیر دولتی جزو اولین ها در کشور است و ما ۱۱ طرح پژوهشی در این دانشگاه داریم که تاکنون به منظور پیشبرد این طرح ها ۲ میلیارد تومان قرارداد با شرکت های مختلف داشته ایم.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی سجاد گفت: یکی دیگر از اقدامات دانشگاه دریافت مجوز کاریابی بوده و با توجه به شرایط اشتغال توانسته ایم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم و ۷۰ درصد دانشجویان ما کار متعهد هستند.

نظر شما