شناسهٔ خبر: 39958231 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آستانه روز جهانی قدس

رزمایش نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین

شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین، در آستانه روز جهانی قدس با برگزاری رزمایشی نظامی در نوار غزه بر وحدت محور مقاومت در مقابله با اشغالگران تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین، در آستانه روز جهانی قدس با برگزاری رزمایشی نظامی در نوار غزه بر وحدت محور مقاومت در مقابله با اشغالگران تأکید کردند.

<div id="video-display-embed-code_4821518" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2712116/4821518?width=350&height=250"></script></div>
احمد شلدان خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی با اشاره به این خبر گفت: همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس و در سایه طرح توطئه‌ها علیه شهر مقدس قدس، مردان مقاومت در گردان‌های ابوعلی مصطفی بار دیگر بر پایبندی خود به سلاح محور مقاومت از تهران تا نوار غزه تأکید کردند.
ابوجمال سخنگوی این گردان‌ها که در این رزمایش حضور داشت در سخنانی گفت: "هدف قرار دادن هر یک از طرف‌های محور مقاومت تعرض به همه محور مقاومت است. هنگامی که مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، تهران یا بغداد هدف قرار می‌گیرد، این یعنی جزئی از کل و بخشی از اعضای یک پیکر واحد هدف قرار گرفته است و این پیکر در پاسخ، به صورت یکپارچه قیام و مبارزه می‌کند".
خبرنگار افزود: توسعه و تقویت مداوم توان نظامی، رویکردی است که گردان‌های ابو علی مصطفی برای مقابله با هرگونه تقابل احتمالی با رژیم اشغالگر در پیش گرفته اند و این رژیم را به غافلگیری‌های بزرگ وعده می‌دهند.
ابوجمال در ادامه تأکید کرد: "هر روز که خورشید سرزمین فلسطین بر این بخش از خاک آزاده ما طلوع می‌کند، با روز قبل آن تفاوت دارد. دشمن صهیونیستی باید به خوبی در مورد نحوه تعامل با نوار غزه و تحولات فلسطین بازبینی کند. در نوار غزه نیرو‌های مقاومت قدرتمندی حضور دارند که به آماده سازی نظامی و نبرد ادامه می‌دهند".
خبرنگار در پایان گفت: مقاومت در نوار غزه با سلاح متحد و اهداف یکپارچه، نشانه‌ها و مشخصات مرحله آینده در مقابله با رژیم اشغالگر و عادی سازان روابط با آن را ترسیم می‌کنند.
"به سوی قدس و به خاطر آن" شعاری است که گردان‌های ابوعلی مصطفی بار دیگر بر آن به عنوان هدف اصلی مقاومت و دلیل حمل سلاح خود تأکید کردند؛ سلاحی که به قلعه‌ای نفوذناپذیر در دفاع از شهر مقدس (قدس) به ویژه در سایه عادی سازی برنامه ریزی شده با رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

نظر شما