شناسهٔ خبر: 39947046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع 2650 بسته معیشتی در قرارگاه «کمک مومنانه» در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با توزیع 2 هزار و 650 بسته معیشتی و بهداشتی در قالب کمک‌های مردمی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز مرحله دوم «کمک مومنانه» در قالب کمک‌های مردمی قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و خبرنگاران برای توزیع در بین نیازمندان آسیب‌دیده کرونا آماده شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در این برنامه اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان در ادامه مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» از محل کمک‌های مردمی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه و در اختیار محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار می‌گیرد.

مرتضی سیاهوشی با اشاره به توزیع یک‌هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله نخست رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان آسیب دیده شهرستان گفت: انشاءالله چند روز آینده علاوه بر بسته‌های تهیه شده بالا بین ۹۰۰ تا یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی آماده و بین محرومان توزیع خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه پیرو دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی «مواسات مومنانه» خیران اهتمام بر تحقق این امر داشتند اظهار کرد: این کمک‌ها با محوریت پایگاه‌های مقاومت با تلاش بسیجیان و سپاه پس از شناسایی نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا به دست آن‌ها می‌رسد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه مشارکت خیران در تحقق این مهم قابل تقدیر و تحسین است، بسیجی بودن را افتخار ملت ایران دانست و افزود: امیدواریم همه مردم ما همانند همه زمان‌ها در این رزمایش همدلی برای مساعدت و رسیدگی به نیازمندان سپاه و بسیج را یاری کنند.

انتهای پیام/89010

نظر شما