شناسهٔ خبر: 39932932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد؛

کنترل بیش از ۳۰ هزار محور مواصلاتی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شناسایی یک هزار و ۳۰۰ تارنما و تشویش کنندگان فضای مجازی، گفت: نیروی انتظامی از روزهای اول شیوع کرونا علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، پای کار آمد و با تمام توان برای مقابله با این ویروس در چندین حوزه ورود پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا، نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت ذاتی خود در چندین بخش و حوزه نیز ورود پیدا کرد.

وی افزود: در روزهای اول شیوع این ویروس با احتکار لوازم بهداشتی و ضد عفونی مواجه شدیم که با کار اطلاعاتی خوب پلیس بسیاری از انبارها شناسایی و در دل محتکران ترس و خوف افتاد و اقلام کشف شده نیز به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شد.

 فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تاکید کردند «نیروهای مسلح و دستگاه های مرتبط پای کار بیایند» نیروی انتظامی نیز با تمام توان در این حوزه ورود پیدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در روزهای اول باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شد فضای مجازی بود که پلیس فتا با افرادی که در این فضا شایعه پراکنی می کردند برخورد قاطع و قانونی کرد و بیش از یک هزار و ۳۰۰ تارنما را شناسایی و ۳۲۰ نفر را نیز دستگیر کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بیمارستان های ناجا نیز پای کار آمدند و بیش از ۳۰ هزار نفر به مراکز درمانی نیروی انتظامی مراجعه کردند، افزود: ماشین های آب پاش یگان ویژه پلیس نیز معابر را ضد عفونی می کردند و این گونه اقدامات پلیس باعث احساس آرامش در مردم شد.

سردار اشتری اعلام کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از ۳۰ هزار محور مواصلاتی توسط پلیس کنترل شد و نیروها  به صورت شبانه روز بدون داشتن هیچ گونه تنشی با اقتدار و صبر و مردمداری خدمت رسانی کردند.

وی تاکید کرد: روز ۱۳ فروردین نیز مردم با پلیس همکاری خوبی داشتند که کار بی نظیری انجام شد و همچنین نیروی انتظامی از فعالیت بسیاری از فروشگاه ها و اصناف که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده بود جلوگیری کرد و هنوز هم تعدادی کنترل می شوند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است که بسیار در کشور کارگشا بود و مردم با رعایت مصوبات و اعتماد به پلیس توانستند تا حد زیادی این ویروس را کنترل کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، گفت: انشاءالله نیروی انتظامی به برکت خون شهیدان و هدایت های مقام معظم رهبری و همت فرماندهان و کارکنان در تمام حوزه ها پیشرفت داشته و با اقتدار وظایف خود را انجام می دهد.

سردار اشتری با اشاره به تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان اصفهان، گفت: انصافا سردار معصوم بیگی در اصفهان خوب کار کردند و وظایف را به نحو احسن انجام دادند و امیدوارم سردار میرحیدری فرمانده جدید استان اصفهان که فردی ولایتمدار و زحمتکش است نیز با لطف الهی و حمایت و دعای خیر شما در این وظیفه موفق عمل کنند و باعث سربلندی شوند.

انتهای پیام

نظر شما