شناسهٔ خبر: 39931091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مؤمنانه/ توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته افطاری در شاهرود

بیش از سه هزار بسته افطاری در راستای رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان شاهرود توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت (ع) و در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، بیش از سه هزار بسته افطاری در شهرستان شاهرود توزیع شد.

در همین راستا به همت پایگاه شهید عرب عامری حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا (ع)، تهیه و توزیع یک هزار و 500 پرس غذای گرم به همت خیران انجام و در روستای خیج در زمان افطار توزیع شد.

پایگاه ولیعصر (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی‌طالب (ع) شاهرود نیز یک هزار بسته افطاری را در محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) این شهر توزیع کرد.

پایگاه عاشقان ولایت این حوزه نیز ۳۰۰ پرس غذای گرم در وعده افطار در شهرک انقلاب شاهرود به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) توزیع کرد.

همچنین به همت هیأت‌الشهدای شاهرود، طبخ حلیم به مناسبت ولادت کریم اهل‌بیت (ع) انجام و در قالب ۵۰۰ پرس وعده افطار بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شاهرود توزیع شد.

قرارگاه شهید سلیمانی شاهرود نیز که در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه فعالیت دارد و هر شب بیش از یک هزار پرس سحری تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شهرستان شاهرود توزیع می‌کند.

خادمان مهدیه بزرگ شاهرود نیز در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) یک هزار بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، شکر، حبوبات، ماکارونی و پنیر را بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع کردند.

انتهای پیام/74036/م/

نظر شما