شناسهٔ خبر: 39916389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

کرونا در یک قدمی ترامپ / ماجرای انجام تست روزانه از رئیس جمهور آمریکا و معاونش

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، به نقل از هیل، یکی از اعضای ارتش آمریکا که به عنوان پیشخدمت مخصوص به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خدمت می‌کرد به کرونا مبتلا شده است.

ابتلای این عضو نزدیک به ترامپ، خطر آلوده شدن او و سایر مقامات ارشد دولت آمریکا به بیماری کووید-۱۹ را به دنبال دارد.

هوگان گیدلی، معاون سخنگوی مطبوعات کاخ سفید گفت: اخیراً توسط واحد پزشکی کاخ سفید به ما اطلاع داده شد که آزمایش کرونای یک عضو ارتش آمریکا که در محوطه کاخ سفید کار می‌کند و پیشخدمت مخصوص رئیس جمهور نیز است، مثبت بوده است.

این مقام تاکید کرد آزمایش دونالد ترامپ و معاونش مایک پنس که با این پیشخدمت در تماس بوده اند، در حال حاضر، منفی بوده است.

شبکه سی ان ان برای نخستین بار گزارش داد که یکی از اعضای نیروی دریایی ارتش آمریکا که به عنوان پیشخدمت مخصوص ترامپ در کاخ سفید کار می‌کند به کووید -۱۹ مبتلا شده است.

ترامپ پس از اطلاع از این موضوع اعلام کرد برای آزمایش روزانه کرونا آماده است. او گفت: من با این آقا تماس اندکی داشتم.

پیش خدمت مخصوص ترامپ، دومین شخص در کاخ سفید است که آزمایش کرونای او مثبت اعلام شده است. پیش از این یکی از کارمندان دفتر مایک پنس در ماه مارس به این بیماری مسری مبتلا شده بود.

ویروس کرونا تاکنون نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در آمریکا مبتلا کرده است که از این میان بیش از ۷۶ هزار و ۹۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

انجام تست روزانه کرونا از ترامپ و معاونش

"دونالد ترامپ" به خبرنگاران گفت که از زمان ابتلای یکی از پیشخدمت‌های شخصی او در کاخ سفید به ویروس کرونا، انجام تست هفتگی از او و معاونش "مایک پنس" به تست روزانه تبدیل می‌شود.

رییس جمهوری آمریکا دیروز (پنج‌شنبه) در واکنش به ابتلای یکی از پیشخدمت‌های شخصی او در کاخ سفید به ویروس کرونا گفت: تماس نزدیکی با او نداشته است و دیروز و امروز جواب هر 2 تست کرونا او منفی شده است.

ترامپ افزود از این به بعد از او و مایک پنس نه به صورت هفتگی بلکه به صورت روزانه تست کرونا انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما