شناسهٔ خبر: 39859249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نائب رئیس اتاق تهران:

پرداخت تسهیلات به ۱۳ رسته مشاغل پرخطر آسیب دیده از کرونا عملیاتی شده است

درستی با اشاره به اینکه صنوف مرحله اول دریافت تسهیلات کرونا مشخص شدند، گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، ۱۳ رسته مشاغل پرخطر عملیاتی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «ابراهیم درستی» عصر امروز (سه شنبه 16 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما درباره پرداخت تسهیلات به مشاغلی که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده اند با اشاره به اینکه صنوف مرحله اول دریافت تسهیلات کرونا مشخص شدند، گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، 13 رسته مشاغل پرخطر از جمله پوشاک، آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران ها و قهوه خانه های سنتی عملیاتی شده است.

 

نائب رئیس اتاق تهران با بیان اینکه 13 شغل پرخطر از جمله پوشاک و آرایشگاه های مردانه و زنانه مشخص شدند، گفت: کارگاه هایی که حق بیمه اسفند و فروردین و اردیبهشت را پرداخت کرده باشد تسهیلات تعلق می گیرد.

 

درستی ادامه داد: 55 رسته اعلام شده است که در مرحله اول برای 13 رسته کار پرداخت تسهیلات عملیاتی شده است و برای رسته های باقی مانده نیز تا دوماه آینده اعلام خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه تالار های پذیرایی، پوشاک، قهوه خانه های سنتی و آرایشگاه های زنانه و مردانه در 13 رسته مرحله اول برای پرداخت تسهیلات قرار گرفته اند، گفت: پوشاک یکی از صنایعی است که بیشترین زیان را دیده است./

 

پایان پیام/ 50

نظر شما