شناسهٔ خبر: 39856478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان قزوین برای آیین بزرگداشت مقام معلم از ساخت ۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مراسم بزرگداشت مقام معلم در قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان قزوین برای آیین بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: برای فرهنگیان ۱۷۰ هزار مسکن ساخته می‌شود که این اقدام در ۱۱ استان آغاز شده است.

حاجی میرزایی افزود: در سال ۹۸ مطالبات فرهنگیان به بهترین وجه انجام شده است.

او ادامه داد: با پیش آمدن ویروس کرونا رابطه معلم و دانش آموز دچار آسیب شده است و دولت سریعا اقدامات را انجام داد که تا سه روز بعد از تعطیلی برنامه‌های آموزشی در تلویزیون آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش در تلویزیون یک طرفه بود و برای ارتباط دوطرفه بین دانش آموز و معلم برنامه شاد ساخته شد و امروز ۱۱ هزار دانش آموز عضو این برنامه هستند.

او اضافه کرد: در مناطقی که دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند معلمان بسته‌های آموزشی تهیه می‌کنند و در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می‌گیرد.

حاجی میرزایی یاد آور شد: در اجرای سند بنیادین هم نتایج را برای خانواده‌های دانش آموزان مشخص می‌کنیم که ۲۵ بسته تحولی مورد نیاز جامعه از آن استخراج شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این دوره ۵ ساله سند تحول تصمیم بر این شد که پنج طرح شامل؛مهارت آموزی دانش آموزان، کنترل وزن دانش آموزان، مدرسه خوانا، طرح آجر به آجر خیرین و مکان یابی مناسب اجرایی شود تا مدارس کوچک حذف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما