شناسهٔ خبر: 39825347 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

پرتره خاص از بهاره رهنما

عکسی که بهاره رهنما به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • کرج هم لرزید

  • علت اصلی زلزله شدید تهران چیست؟

  • خبر فوری : زلزله شدید در تهران

  • شرط و شروط فروش سهام عدالت

  • خبر فوری: رامبد جوان برای همیشه از ایران رفت؟

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. بهاره رهنما همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.  بهاره رهنما جاری (زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما بانوی هنرمند و محبوب کشورمان به تازگی با امیر خسرو عباسی مالک برند ارایشی بهداشتی هاینس ازدواج کرده است.

مدتی ست از خانم بهاره رهنما کمتر خبری شنیده می شود. از او که معمولا هر حضورش در هر مراسمی و حتی یک متن نوشتنش سوژه دست منتقدانش می دهد چنین کم خبری بعید است.

اما خبر تازه ای که از رهنما منتشر شده این حضور حداقلی را توجیه کرده است. بهاره خانم حدود ده روز دیگر نمایشی در تورنتو کانادا در پیش دارد که حسابی وقتش را پر کرده است. احتمالا او و حاج آقا اکنون در آن سوی آمریکا به سر می برد و اگر هم این سفر محقق نشده باشد، لابد امروز و فردا مسافرت آغاز می شود.

 

نظر شما