شناسهٔ خبر: 39496295 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

پرتره جذاب مه لقا باقری

مه لقا باقری : چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی، پیله ات را بگشا ،تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایی️#سهراب

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • نگار جواهریان و رضا کیانیان در یک قاب

  • عکس: ژست مشترک هدی زین العابدین و میلاد کی مرام

  • اطلاعیه فوری وام یک میلیون تومانی

  • تیپ جنجالی سمانه پاکدل+عکس

  • ببینید: سکانس سانسور شده سریال نون خ

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. مه لقا باقری بازیگر خوبی است.  مه لقا باقری بازیگری است کم کار اما انتخاب‌های درستی داشته است. مه لقا باقری تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی بازی کرده است.

مه‌لقا باقری (متولد ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

وی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش نمود.

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد. مه لقا باقری در سری جدید مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش می کند.

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد.

 

نظر شما