شناسهٔ خبر: 39822026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فخرالدین هاشمی:

پروازهای اردبیل به مشهد بدلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود

موج نیوز

مدیرکل فرودگاهای استان اردبیل گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا پروازهای اردبیل به مشهد تا اطلاع ثانوی کنسل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاهای استان اردبیل گفت: دو  پرواز در مسیر  مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان برنامه ریزی شده که به دلیل شیوع بیماری کرونا پروازهای اردبیل به مشهد تا اطلاع ثانوی کنسل هستند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ پرواز بصورت رفت و برگشت در مسیر تهران - اردبیل  که تقریبا ۷۰ درصد آن در مسیر تهران انجام می‌شود.

**افزایش پرواز های اردبیل

مدیرکل فرودگاهای استان با اشاره به افزایش پرواز های اردبیل بیان کرد: با برقراری مجدد پرواز هواپیمایی آتا از فرودگاه اردبیل با رایزنی مدیر کل فرودگاههای استان پروازهای اردبیل افزایش می‌یابد.

هاشمی افزود: با اضافه شدن دو پرواز آتا در مسیر تهران - اردبیل در  روزهای شنبه و چهارشنبه این تعداد به ۲۹ و در مجموع به ۵۸ سورتی پرواز در مسیر تهران خواهد رسید.

به گفته مدیرکل فرودگاهای اردبیل این پروازها با شماره پرواز۵۶۳۲ و۵۶۳۴ روزهای شنبه راس ساعت ۲۰:۳۰از فرودگاه مهر آباد پرواز وراس ساعت ۲۱:۳۰در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۲۲:۳۰فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه مهر آباد ترک خواهد کرد.

همچنین در روزهای چهارشنبه با شماره پرواز ۵۶۳۲و۵۶۳۴ راس ساعت ۵:۲۵ دقیقه صبح از فرودگاه مهر آباد پرواز و راس ساعت ۶:۲۵ در فرودگاه اربیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۷:۲۰ فرودگاه اردبیل را به مقصد مهر آباد ترک خواهد کرد.

 

نظر شما