شناسهٔ خبر: 39792973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خبر داد

رگبار پراکنده و افزایش نسبی دما پیامدهای هواشناسی در هفته‌ جاری

راضیه عنایتی

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از رگبار پراکنده و افزایش نسبی دما در هفته جاری در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز یک‏شنبه ۱۴ اردیبهشت در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری در بعدازظهر و شب ابری، باد نسبتا شدید لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق پراکنده و در ارتفاعات نیمه ابری تا ابری گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش با دشدید پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز دوشنبه ۱۵ تا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز آسمان استان، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش محسوس دما و بویژه در ارتفاعات با وزش باد گرم همراه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: از اواخر روز چهارشنبه با وزش بادشدید، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود.

اسدی گفت: در روزپنج‏شنبه هفته‌ جاری آسمان استان، نیمه ابری همراه باکاهش دما (نسبت به روز چهارشنبه) گاهی با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: در روزهای جمعه و شنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت نیز وضعیت جوی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما بوده و دریا نیز طی این هفته  همراه با موج کوتاه است.

انتهای پیام

نظر شما