شناسهٔ خبر: 39772313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عصر امروز صورت گرفت؛

ناظمی مشاور جدید سلطانی‌فر/ مراسم معارفه احمدی برگزار شد

با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسم تکریم از تلاش‌های مازیار ناظمی و معرفی احمدی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز شنبه 13 اردیبهشت با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. بر اساس این خبر کاوه احمدی جانشین مازیار ناظمی شد.

گفتنی است، احمدی دارای مدرک دکترای فقه و حقوق است و سابقه 25 سال حضور در قوه مقننه را در سمت‌های مختلف دارا است. وی 12 سال در سمت ریاست اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی مشغول به کار بوده است.

احمدی در ورزش نیز 10 سال عضو هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بوده و سابقه نایب رییسی این فدراسیون را نیز علاوه بر حضور در هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس را در کارنامه کاری خود دارد.

ضمن اینکه با حکم وزیر ورزش و جوانان، ناظمی به عنوان مشاور رسانه ای منصوب شد. ناظمی مهر 1392 به عنوان رئیس مرکز و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود. ناظمی بهمن سال قبل با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما