شناسهٔ خبر: 39752776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل بهزیستی استان فارس عنوان کرد

اعلام نحوه بازگشایی مهدهای کودک در فارس

کشفی نژاد با تاکید بر اینکه مواد ضدعفونی کننده دست باید در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک قرار گیرد، گفت: مطابق بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، نحوه بازگشایی بخش اداری «مهدهای کودک» برای ثبت نام و آماده سازی مهدهای کودک اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ، «سید محمدصادق کشفی نژاد» امروز (جمعه ۱۲ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: مطابق بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، نحوه بازگشایی بخش اداری «مهدهای کودک» از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه برای ثبت نام و آماده سازی مهدهای کودک اعلام شده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان فارس با اشاره به اینکه حضور مدیر و مسئول فنی مهدهای کودک از تاریخ ابلاغ بخشنامه در مهدکودک برای ضدعفونی کردن مهدکودک الزامی است و ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی از جمله کارهایی است که باید انجام شود، تاکید کرد: درصورت لزوم نیروی انسانی برای انجام امور اداری با حداکثر ۲ سوم نیروی اداری خدمات فوق انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی به گونه ای انجام شود که ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود، اظهار کرد: کارکنان همگی مجهز به ماسک و دستکش بوده نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند.

 

کشفی نژاد با تاکید بر اینکه مواد ضدعفونی کننده دست باید در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک قرار گیرد، افزود: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کرونا، مهدهای کودک به هیچ وجه مجاز به پذیرش کودک نیستند و در صورت تخلف از این امر، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد و بدیهی است بخشنامه های چگونگی پذیرش کودکان در صورت ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از طریق همین کمیته به استان ها اعلام خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 130

نظر شما