شناسهٔ خبر: 39742066 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت یک معلم

عاملی در پیامی درگذشت محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت دکتر سید محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کشور را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت پیشکسوت خدوم عرصه تعلیم و تربیت کشور مرحوم مغفور دکتر سید محمد کاظم نائینی را به همه معلمان و فعالان این عرصه مهم تسلیت عرض می‌کنم.

آن مرحوم که سابقه همکاری با شهید بزرگوار محمدعلی رجایی را در کارنامه درخشان فعالیت خود در عرضه تعلیم و تربیت داشت، در بخش‌های مختلف این عرصه مانند سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی، نقش بارزی داشت و در هر زمینه‌ای که توان خدمت داشت از بذل توان خود دریغ نکرد.

عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش، عضویت در هیئت علمی دانشگاه تهران و همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از خدمات آن مرحوم بود.

فقدان این معلم دلسوز که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز معلم درگذشت را به همه معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم از درگاه ایزد متعال خواستارم.» 

انتهای پیام/

نظر شما