شناسهٔ خبر: 39708823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دانشگاه تربیت مدرس؛

دانشجویان نگران وضعیت خوابگاه در دوره امتحانات نباشند

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، دانشجویان نباید نگران وضعیت اسکان خود در دوره امتحانات پایان ترم باشند.

صاحب‌خبر -

محمد تقی احمدی امروز - چهارشنبه - در گفت و گویی که دانشگاه تربیت مدرس منتشر کرد، افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در میان دانشجویان، راهکارهای مختلف برای امتحانات در دست بررسی دارد که در زمان مقتضی اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی پایان ترم به نحوی است که دانشجویان کمتر از خوابگاه‌ها استفاده کنند. زمان بندی حضور آنان برای امتحانات پایان‌ ترم نیز به‌گونه‌ای خواهد بود که کمترین همزمانی را در دانشگاه داشته و هزینه‌های اضافی به دانشجویان و خانواده آنان تحمیل نشود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: دانشگاه در بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم آینده نیز از تحقیقات کمیته دیده بانی کویید-۱۹ که در ماه‌های اخیر تشکیل شده و رصد، اطلاع رسانی و راهکارهای ملی و جهانی را در زمینه‌های متاثر از این اپیدمی انجام می‌دهد، استفاده خواهد کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: براساس بهره گیری از تجارب سایر دانشگاه‌های داخل و خارج و هماهنگ با دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا نیز سایر ملاحظات در تصمیم گیری صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، از اسفندماه ۹۸ خوابگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و آموزش مجازی برای دروس نظری دانشجویان اجرایی شد.

این در حالی است که چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم با توجه به تعداد بالای دانشجویان خوابگاهی و شهرستانی از جمله دغدغه‌های دانشگاه ها و وزارت علوم، تحقیفات وفناوری است.

نظر شما