شناسهٔ خبر: 39702639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نویسنده سعودی از نتانیاهو خواست فلسطینی ها را بسوزاند!+ فیلم

صاحب‌خبر -

شفقنا- «رواف السعین» نویسنده جنجالی سعودی با انتشار کلیپ هایی در یوتیوپ به فلسطینی ها حمله کرد و از بنیامین نتانیاهو خواست فلسطینی ها را بسوزاند و جهان را- به گفته وی-  از دست آنها خلاص کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، السعین در این فیلم ها می گوید: «حاضرم کنار یک یهودی بخوابم اما  یک فلسطینی نه. حاضرم با یک یهودی در خانه ام زندگی کنم اما با یک فلسطینی ن».

این نویسنده سعودی خطاب به فلسطینی ها همچنین می گوید: «شما عرب نیستید و هیچ زمین و آرمانی ندارید. سرزمین از آن اسرائیل و آرمان از آن اسرائیل است. اسحاق رابین و گلدا مئیر قهرمان بودند اما نتانیاهو ترسو است زیرا شما را نسوزانده . نمی دانم چرا این کار را نکرده در حالی که دور و ورش پر از اسلحه است».

السعین از نتانیاهو خواست جهان را از دست فلسطینی ها خلاص کند و در ادامه می آورد: «ای نتانیاهو این باندها را بسوزان و خودت، جهان و ما را دست از آنها خاص کن. چرا آنها را رها کرده ای؟ چرا مرزها را به روی آنها باز کرده ای که مهاجرت کنند؟».

این نویسنده سعودی در ابتدای این ویدئو به «محمود عباس» کاریکاتوریست فلسطینی که سقوط قیمت نفت را در کاریکاتوری به سخره گرفته بود، حمله کرد؛ عباس اخیرا به دلیل کشیدن کاریکاتوری که در آن سقوط قیمت نفت را به سخره گرفته بود، از سوی ارتش سایبری عربستان تهدید به قتل شده بود.

خبر را در القدس العربی ببینید

نظر شما