شناسهٔ خبر: 39602785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

همچنان با فراز و نشیب بیماری در تهران روبرو هستیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: حضور انبوه مردم در پارک ها و تفرجگاه‌های تهران می‌تواند آثار بدی در پی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: متاسفانه بازگشایی پارک ها یک پیام نادرستی به مردم مخابره کرده است و شاید با این پیام کنترل اپیدمی در تهران تفاوت پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد حضور پرشمار و کثیر مردم در پارکها و بوستانها بودیم و گزارشات میدانی ما هم حاکی از این است که اکثر پارک ها و بوستانها مملو از جمعیت بودند و همانطور که می دانید رعایت موارد بهداشتی در پارکها نسبت به منازل بسیار اندک است.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در مجموعه پارک ها به ویژه درخصوص سرویس بهداشتی عمومی و ... وجود دارد، امکان اینکه بتوانیم از یک شرایط مطلوب تر برخوردار باشیم اندک است و این موضوع شانس بروز بیماری را بیشتر می کند. 

زالی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد بودیم برخی از افراد علاوه بر اینکه در پارک ها حضور داشتند غذا را نیز در پارکها  میل کردند و این بسیار نگران کننده است و می تواند در شرایط فعلی که کمافی السابق با فراز و نشیب این بیماری در شهر تهران روبرو هستیم و هنوز به نقطه کاملا مطلوب نرسیده ایم می تواند بارهای جدیدی برای بیمارستانها و مراکز درمانی به دنبال داشته باشد.  

برچسب‌ها:

نظر شما