شناسهٔ خبر: 39600777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی :

در همه اقدامات حمایتی ، حفظ کرامت های انسانی را مدنظر داشته باشیم

استاندار خراسان جنوبی در رزمایش «کمک مؤمنانه» ، بر حفظ کرامت های انسانی در اجرای برنامه‌های حمایتی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معتمدیان که برای شرکت در این رزمایش به حسینیه جماران رفته بود، با تأکید بر این مطلب، از تلاش های صورت گرفته برای برپایی این رزمایش تشکر کرد.
 وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و درخواست از اقشار مردم برای کمک به اقشار آسیب پذیر گفت: این رزمایش به منظور توزیع بسته های حمایتی بین خانواده هایی برگزار شده که به خاطر بیماری کرونا دچار مشکل شده اند.
 استاندار، خراسان جنوبی را از استان های پیشرو در بحث مشارکت های مردمی خواند و خاطر نشان کرد: در این رزمایش نیز شاهد بسیج همه امکانات و هم افزایی و همراهی دستگاه های دولتی، نهادهای انقلابی، مؤسسات خیریه و گروه های جهادی هستیم.
 معتمدیان افزود: با مشارکت مردم و به همت سپاه انصارالرضاء (ع) استان، رزمایش کمک مؤمنانه، به صورت مرحله به مرحله در استان اجرا می شود.
 وی با اشاره به استمرار این رزمایش در مراحل بعدی، حفظ شئونات و کرامت محرومین را اصل بسیار مهمی خواند و متذکر شد: اگر بخواهیم فرمایشات رهبری را به خوبی به منصه ظهور برسانیم، این اصل را همواره باید مدنظر داشته باشیم.
 فرمانده سپاه انصارالرضاء(ع) استان نیز با اشاره به این که این رزمایش به همت بسیجیان، معتمدین، خیرین و مدیران استان برگزار شده، خاطرنشان کرد: مهمترین بخش این رزمایش، شناسایی نیازمندان واقعی بود که به همت نهادهای حمایتی انجام شد.
 سردار قاسمی با تأکید بر این که از مجموع ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر نیازمند شناسایی شده، ۱۴ هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی بودند، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با کمک های مردمی ۱۴ هزار و ۳۰۵ بسته شامل اقلام اساسی بین خانواده ها توزیع می شود.
 شایان ذکر است: رزمایش کمک مؤمنانه به صورت همزمان در خراسان جنوبی و ۱۳ استان برگزار شد.

نظر شما