شناسهٔ خبر: 39592243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیر ستاد کمک مؤمنانه استان اصفهان:

رزمایش کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

دبیر ستاد کمک مؤمنانه استان اصفهان گفت: رزمایشی که از نیمه شعبان با فرمان مقام معظم رهبری با رمز یا صاحب الزمان(عج) شروع شده است، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عجمی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و صدور فرمان ریاست بسیج مستضعفین در خصوص ایجاد رزمایش کمک مؤمنانه درسطح استان ها،  سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)استان اصفهان نسبت به تشکیل ستاد رزمایش اقدام کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان تصریح کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با محوریت امام جمعه اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد و فرمانده سپاه استان، سردار فدا در اصفهان انجام شد.
وی افزود: در همه شهرستان ها نیز با محوریت ائمه جمعه و قائم مقامی فرماندهان سپاه، ستاد رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تشکیل شد.

عجمی در ادامه در مورد وظیفه مسئولان این رزمایش گفت: شناسایی نیازمندان و رصد نیازمندانی که در اثر ویروس کرونا مشکلات مالی برایشان ایجاد شده است و همچنین جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در جهت این رزمایش و علاوه بر آن ارائه این کمک ها به مردم نیازمند، سه وظیفه این ستاد است.

وی افزود: در سطح استان کمیته هایی در جهت اجرای این رزمایش انجام وظیفه می کنند و اقدامات دیگری نیز انجام شد که کسر حقوق داوطلبانه پرسنل سپاه و بسیجیان که نذورات مردم را جمع آوری کردند، از جمله آن ها بود.

دبیر ستاد کمک مؤمنانه استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ظرفیت های گردان های بیت المقدس و خیران بزرگوار و حلقه های صالحین، گروه های جهادی و گردان های امام علی(ع) و کوثر و گردان های امام حسین(ع) و صندوق های قرض الحسنه و خادمان شهدا و هیئت های مذهبی و موکب داران نیز استفاده شد.

وی افزود: رزمایشی که از نیمه شعبان با فرمان مقام معظم رهبری با رمز یا صاحب الزمان(عج) شروع شده است، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تقریبا 3 میلیارد تومان پول توسط نواحی مقاومت فراهم و از خیران و صنایع مادر در سطح استان هم 4 میلیارد پول جمع آوری شد.

عجمی گفت: با این رزمایشی که شاهد آن هستیم، 24 هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی در اختیار مردم قرار می گیرد و قبل از این برنامه هم 120 هزار بسته معیشتی به همت بچه های جهادی و بسیجیان در سطح شهرستان ها و اصفهان جمع آوری شده است و در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما