شناسهٔ خبر: 39591679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزمایش کمک مومنانه در البرز آغاز شد/توزیع 50 هزار بسته معیشتی

نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان البرز با توزیع 50 هزار بسته معیشتی میان قشر مستضعف این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین مرحله رزمایش مؤمنانه عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، فرمانده سپاه البرز و فرمانده انتظامی استان با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)» در مصلی کرج برگزار شد.

در این همایش که با مشارکت همه بخش‌های نظامی و انتظامی، خیرین، اصناف دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی ،سازمانهای مردم نهاد کرج برگزار شد، 50هزار بسته غذایی در راستای فرمایشات رهبری بین مردم و اقشارکم برخوردار و آسیب پذیر توزیع می‌شود.

رزمایش «مواسات،‌همدلی و کمک مومنانه» با فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفت و برای اجرای این رزمایش تمام نهادهای دولتی و مرمی وارد عرصه شدند.

 

یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ‌استان البرز در آیین آغازین رزمایش کمک مومنانه در مصلای کرج گفت: جنگ با ویروس کرونا در تمام عرصه و جبهه‌ها شکل گرفته و برای نشان دادن فصل دیگری از چهره ملت ایران این رزمایش صورت گرفته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی افزود: اقدامات کمک مومنانه،‌ همدلی و مواسات ترجمان همدلی ملت ایران، مغفرت،‌احسان، گذشت و رحم است و همانطور که خداوند فرموده که رحم کنید تا به شما رحم کنند.

مولایی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در سه فاز انجام می‌شود، گفت: مرحله اول این رزمایش در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده، مرحله دوم آن در شب نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن نیز در روز عید سعید فطر انجام می‌شود.

 

 

گفتنی است ۱۰۰ خودرو، هفت دستگاه کامیون خاور عهده دار حمل و توزیع این بسته‌ها در سراسر استان البرز هستند.

انتهای پیام/ج

نظر شما