شناسهٔ خبر: 39591445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار اهواز از روند فعالیت اصناف این شهرستان بازدید کرد

عالمی‌نیسی شامگاه (پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت) به‌منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روند فعالیت اصناف شهرستان اهواز از جمله صنف نانوایی‌ها، فست‌فود، میوه‌وتره‌بار، سوپرمارکت و اغذیه‌فروشی‌ها بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی‌نیسی» شامگاه (پنج شنبه ۴ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از روند فعالیت اصناف بازار اهواز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابلاغ بخشنامه فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: از زمان ابلاغ این بخشنامه بنا شد که نظارت بر اجرای طرح در دستور کار ادارات نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، ناجا، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، شهرداری و فرمانداری قرار گیرد.

 

فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه از امروز گروه‌های بازرسی متشکل از کارشناسان این ادارات نظارتی تشکیل و از اصناف مختلف بازدید می‌کنند افزود: طی این بازرسی ها باید مشخص شود که اصناف تا چه اندازه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند هستند.

 

وی با اشاره به اینکه تذکرات لازم‌ به اصناف داده می‌شود تا نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند اذعان داشت: همچنین اصناف باید مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش داشته باشند.

 

عالمی‌نیسی با بیان اینکه ماموران اماکن نیروی انتظامی نیز در هشت گروه بازرسی حضور دارند تا در صورت تخطی نسبت به پلمپ واحد صنفی اقدام کنند ادامه  داد: از این تعداد چهار گروه شرق و چهار گروه غرب اهواز را پوشش می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها ابتدا نسبت به تخلفات تذکر لسانی داده می‌شود و در صورت عدم توجه برخوردهای قانونی می‌کنند گفت: بهداشت هم باید گروه‌های بازرسی فعال داشته باشد.

 

فرمانداز اهواز با بیان اینکه مأموران اتحادیه‌های هر صنف را به‌کار می‌گیریم تا آنها نیز به اصناف خوب تذکرات لازم را بدهند تصریح کرد: لازمه فعالیت اصناف، رعایت نکات بهداشتی است.

 

پایان پیام/ 679

نظر شما