شناسهٔ خبر: 39590956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی از شنبه در خراسان رضوی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان از روز شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: مراکز تعویض پلاک در سطح استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک در استان خراسان رضوی تعطیل شدند. 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: با توجه به کاهش سطح انتشار این بیماری و برابر مطالبه شهروندان، مبنی بر استفاده از خدمات این مراکز، پس از بازدید دفاتر و مراکز تعویض پلاک در سراسر استان و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به این مراکز و هماهنگی با پلیس راهور ناجا، براساس مجوز صادر شده از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، این مراکز در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای  سیاست‌های بهداشتی، مراقبتی و فاصله‌گزاری‌های لازم برای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این مراکز به‌صورت زوج و فرد خواهد بود و به خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد و به خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج، ارائه خدمات خواهیم داشت.

دهنوی خاطرنشان کرد: توصیه پلیس راهور به مراجعان و شهروندان عزیز، رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمع در این مراکز و رعایت دستورات بهداشتی است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: آموزشگاه‌های رانندگی از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، بازگشایی و از متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی ثبت نام به‌عمل خواهد آمد.

وی افزود: آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی از اسفندماه سال گذشته  در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند و با توجه به کاهش میزان انتشار این بیماری و مراجعات و درخواست‌های مکرر شهروندان و متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی برای ثبت نام و آزمون‌های علمی و عملی، هیأتی متشکل از نمایندگان پلیس راهور، مؤسسه رهگشا و معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان، از آموزشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند بازدید به‌عمل آمد. 

دهنوی بیان کرد: در این رابطه برابر هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور ناجا، مجوز بازگشایی برای آ موزشگاه‌های مذکور با رعایت دستورالعمل‌های مشخص در اجرای فاصله‌گذاری هوشمند صادر شد و این مراکز از روز شنبه ششم اردیبهشت در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود. 

وی تاکید کرد: توصیه پلیس راهور به متقاضیان عزیز، رعایت دستورات بهداشتی و هرگونه تجمع و رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی است.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما