شناسهٔ خبر: 39590857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برخی جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش باران در برخی از راه‌های ارتباطی استان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم نصری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون سامانه‌های نظارتی و راهداران، بارش باران را در جاده‌های طرقبه شاندیز (بینالود)، جوین، بخش احمد آباد مشهد، نیشابور، درگز، جوین، بجستان و سبزوار را گزارش کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مانند ساعات پیش از ظهر امروز در مبادی خروجی مشهد به ویژه در بزرگراه مشهد- چناران تردد وسائل نقلیه پرحجم گزارش شده است.   

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز بارش‌های رگباری همراه با احتمال آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در این استان از عصر امروز پنجشنبه خبر داد.

بر این اساس سامانه بارشی مذکور بیشتر در نیمه شمالی استان و تا اواخر روز سه‌شنبه نهم اردیبهشت فعال خواهد بود و به واسطه آن احتمال ایجاد رواناب، آبگرفتگی و سیلاب وجود دارد به همین دلیل توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات مناطق کوهستانی خودداری شود.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

نظر شما