شناسهٔ خبر: 39590460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دفاتر تعویض پلاک و خدمات خودروئی از شنبه بازگشایی می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی ، با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی شوند.

صاحب‌خبر -

 منصور جمشیدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده  کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی سراسر استان  با آمادگی کامل از شنبه با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: ضمن اجرای دقیق مصوبات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات اقدام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان  در توضیح برخی الزماتی که باید از سوی مراجعین رعایت شود، گفت:

1-رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز پلاک الزامی بوده و باید توسط مراجعین رعایت شود.

2- مراجعه کنندگان بایستی در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.

3- افرادی که ضرورت و عجله‌ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

4- کلیه مراجعه‌کنندگان موظف هستند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی استفاده کنند.

5- به منظور جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرف و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری، فضای مقابل باجه‌ها با استفاده از خط‌کشی و با فاصله یک متری جداسازی می‌شوند.

6- صرفاً خریدار و فروشنده مجاز هستند  وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی شوند.

۷- مراجعه کنندگان موظف هستند در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود را (مانند خودکار) به همراه داشته باشند.

8- مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه های آنها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه ها اقدام کنند.

9- مراجعه کنندگان در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا  Posباید از تماس مستقیم با دکمه‌ها اجتناب کرده  و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند

10- نشستن در صندلی‌های انتظار با رعایت فاصله‌های مشخص باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما