شناسهٔ خبر: 39589360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

خدمت به مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خدمت به اقشار مختلف مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری عصر امروز در آئین بازدید از روند اجرای رزمایش کمک مومنانه که با حضور جمعی از مسئولان استان در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد، اظهار کرد: در چنین برهه‌های حساسی ثابت می‌شود اینکه سپاه از بین مردم و برای مردم شکل گرفته است، شعار نبوده و یک واقعیت محض است.

وی با بیان اینکه، از نخستین روزهای شیوع کرونا، 7 هزار بسیجی را برای انجام امور غربالگری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دادیم، گفت: به همین دلیل استان در زمینه غربالگری به یکی از استان‌های پیشتاز تبدیل شده است.

این مسئول گفت: از طرف دیگر رزمایش دفاع بیولوژیک در استان آغاز شد که بیش از 95 هزار بسیجی در آن همکاری کردند همچنین تاکنون بیش از 10 میلیون لیتر مواد ضدعفونی را مورد استفاده قرار داده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه، تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار بسته اقلام معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا و مردم مناطق محروم توزیع می‌شود، برای ریشه‌کنی کرونا و برقراری سلامت عمومی در جامعه ابراز امیدواری کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه، این مجموعه از ابتدای شروع ویروس کرونا در کشور همراه مردم بوده است، اضافه کرد: همان طور که در سیل و زلزله و سایر مشکلات در تلاش هستیم مردم را یاری کنیم، امروز نیز به یاری کادر درمانی شتافته‌ایم تا در حد توان باری را از روی دوش آنها برداریم.

این مسئول فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و محور مباحث ایشان مبنی بر اینکه «باید یک مواسات بین فقرا و نیازمندان به وجود بیاید» را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به قشر نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا اشتغال آنها دچار مشکل شده است در حال برگزاری می‌باشد.

 این مسئول با بیان اینکه، خدمت به اقشار مختلف مردم را برای مجموعه سپاه و نیروهای مسلح افتخار می‌دانیم، اظهار کرد: بنابراین با تمام توان برای خدمت گذاری آماده هستیم و از انجام هیچ کاری در هیچ زمینه‌ای فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما