شناسهٔ خبر: 39588371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه‌کرمان: رزمایش مومنانه جنس مکتب شهید سلیمانی را دارد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی صحنه‌ها و مشکلات کشور حضوری فعال داشت و حرکت امروز بسیج برای آغاز رزمایش کمک مومنانه، بسیار معنا دار و از جنس مکتب این شهید والامقام است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز رزمایش کمک مومنانه در کرمان با اشاره به برگزاری این رزمایش در بیت الزهرا به عنوان موقوفه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: بزرگترین پیام امروز، حرکتی از جنس شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهاد و خدمت به مردم را ۴۰ سال ادامه داد و علاوه بر خارج از مرزها و در جبهه مقاومت، در سیل و زلزله به مردم کشور خود خدمات فراوانی ارایه می‌کرد.

 امام جمعه کرمان ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و تبریک به گروه های جهادی و بسیج سلحشور برای خدمت رسانی به مردم گفت: امروز رزمایش مومنانه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: همدلی را باید یکبار دیگر تمرین کنیم که این امر امروز با آغاز رزمایش مومنانه در استان کرمان آغاز شد و این حرکت را از اینجا به همه مردم، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه پاسداران، نهادهای فعال در این عرصه و خبرنگاران و رسانه‌ها تبریک می‌گویم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مردم و گروه‌های جهادی همانگونه که در عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشتند، هم‌اکنون با استفاده از امکانات و اموال خود به صحنه این حرکت خداپسندانه وارد شدند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سنان تلویزیونی ۲۱ فروردین ماه بود امسال که به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کردند و افزودند: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان بویژه در آستانه‌ ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، آغاز کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم. 

کرمانی ها در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، پیشگام این رفتار مومنانه شدند و با تشکیل قرارگاه‌ استانی کمک به افراد بی بضاعت را در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز کردند.

نظر شما