شناسهٔ خبر: 39580528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه اندازی 20 کارگاه تولیدی ماسک و گان طبی در بهزیستی فارس

سرپرست معاون هماهنگی موسسات غیردولتی اشتغال و مشارکتهای مردمی از اجرای پویش ملی اشتغال با شناسایی خیرین در راستای راه اندازی کارگاه های تولیدی ویژه ماسک و گان طبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پریسا زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ویروس کرونا و مسایل و مشکلات همراه آن فرصتی شد تا معاونت هماهنگی موسسات  مراکز غیردولتی، اشتغال و مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی فارس در یک حرکت جهادی با اجرای پویش ملی اشتغال با شناسایی خیرین به راه اندازی کارگاه های تولیدی ویژه ماسک و گان اقدام کند.  

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون 20 کارگاه در سطح استان راه اندازی شده است که ظرفیت روزانه تولید این کارگاه 51 هزار عدد ماسک و 500 دست لباس گان است.   

زارعی افزود: میزان تولید از ابتدای شروع تاکنون 95 هزار عدد ماسک و 3 هزار و 200 دست لباس گان بوده و زمینه اشتغال 302 نفر در این طرح ایجاد شده است. 

وی خاطرنشان کرد: این معاونت همزمان با شیوع این بیماری با بررسی شرایط گروه های هدف و شناسایی افرادی که شغل خود را از دست داده اند، با کمک خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت اقدام به تهیه و توزیع بیش از 7000 بسته معیشتی و 2000 برگ ژتون نان در بین خانواده ها کرده است.

زارعی در پایان افزود: توجه به کودکان کار و خیابان از دیگر اقدامات این معاونت بوده که در این ایام با تهیه و تدارک 1000 بسته معیشتی و همچنین مواد بهداشتی، دستکش و ماسک و توزیع این اقلام در بین این کودکان با هماهنگی سایر معاونت های این سازمان صورت گرفته است.

به گزارش فارس در کارگاه های بهزیستی استان که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت  راه ندازی شده روزانه 95 هزار ماسک تولید می شود.

انتهای پیام/ر

نظر شما