شناسهٔ خبر: 39580256 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

قرنطینه بازار کدام کالاها را سکه کرد؟

صاحب‌خبر -
به گزارش ایرنا، «گروه تحقیقاتی گلیمپس»، که درباره روندهای دنیای اینترنت تحقیق می‌کند، آمارهایی را درباره کالاهای محبوب منتشر کرده که نشان از تغییر دفعتی سبک زندگی دارد.تحلیل نشانه‌های رفتاری صدها میلیون کاربر در سراسر وب، نشان می‌دهد که «دمبل ورزشی» یکی از کالاهایی است که علاقه به آن به طور ناگهانی افزایش یافته است. در طول ماه گذشته، محبوبیت دمبل ورزشی ۷۲۵ درصد بیشتر شده است. به این دلیل که عده زیادی حالا در خانه ورزش می‌کنند.از سوی دیگر، با کمبود دستمال توالت، علاقه به شیر آب دستشویی افزایش ۳۷۹ درصدی داشته است. بسیاری از مردم غربی، به دنبال آن رفته‌اند که برای سرویس‌های بهداشتی‌شان به سبک شرقی‌ها، شیر و شیلنگ آب تهیه کنند.همچنین محبوبیت صفحه نمایش خارجی و موس برای لپ‌تاپ نیز به ترتیب ۱۶۰ و ۸۵ درصد افزایش یافته است. این روند، حکایت از دورکاری در قرنطینه و نیاز به ابزاری دارد که کاربری لپ‌تاپ‌ها را برای کارهای طولانی مدت ساده کند.همه‌چیز در جهان تغییر کرده و تحلیل روندهای اینترنتی در میان کالاها نیز، حکایت از تغییر سبک زندگی دارد.اینفوگرافیک زیر که از پایگاه داده‌پردازی استاتیستا به فارسی برگردانده شده، روند محبوبیت کالاها را بر اساس پیمایش گلیمپس نشان می‌دهد:

برچسب‌ها:

نظر شما