شناسهٔ خبر: 39565609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| تقویت نشاط اجتماعی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شهرداران قرار گیرد

معاون وزیر کشور با تأکید بر ارائه برنامه از سوی شهرداران برای دوران پسا کرونا گفت: تقویت شادابی و نشاط اجتماعی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شهرداران قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی جمالی نژاد بعد از ظهر امروز در همایش ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان اظهار داشت: کرونا وضعیت اقتصاد جهان را متلاشی کردن است.

وی به مدیریت خوب ایران در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها در وقوع بحران‌های مختلف مثل سیل و بحران اخیر کشور یعنی کرونا همواره عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اضافه کرد: سمنان نیز با تلاش شهرداری‌های این استان از جمله استان‌های پیشگام در مقابله با کرونا بوده است.

جمالی نژاد به اقدامات در حال انجام از سوی شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کارگران و کارکنان شهرداری‌ها شناخت چندانی از نوع زباله‌ها و شیوع ویروس کرونا ندارند و ازاین‌رو بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند؛ باید گفت اقداماتی که شهرداری‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند سخت‌تر از اقداماتی است که کارکنان دانشگاه‌ها های علوم پزشکی، پرستاران و پزشکان انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: شهرداران باید برای پساکرونا برنامه‌های خود را ارائه دهند و تقویت شادابی و‌ نشاط اجتماعی را موردتوجه جدی قرار دهند؛ چرا که احتمال افزایش آسیب‌های اجتماعی به دلیل مشکلات پیش‌آمده ناشی از کرونا وجود دارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نقش شهرداری‌ها در کنترل آسیب‌های اجتماعی در کنار توجه به طرح‌های عمرانی و خدمات شهری بسیار مهم دانست.

جمالی نژاد به اقدامات خوب انجام‌شده در استان سمنان با اجرای طرح مؤمنانه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این رویه مثبت باید ادامه یابد.

وی از تلاش‌ها و‌ پیگیری‌های در دست اقدام برای تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها گفت و افزود: از سوی وزارت کشور اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

انتهای پیام/363/ح

نظر شما