شناسهٔ خبر: 39533104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تغییر مکرر تصمیمات ستاد کرونا باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نسبت به تغییر مکرر تصمیمات ستاد ملی کرونا ابراز گلایه کرد و گفت: این تغییرات باعث بی‌اعتمادی مردم به تصمیم‌گیری‌های مسئولان در ستاد ملی کرونا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ایام الله‌های ماه مبارک رمضان و خردادماه در خراسان شمالی، با اشاره به برخی از تصمیمات ملی ستاد کرونا اظهار کرد: مسئولان در تصمیم‌گیری‌ها و اعلام برخی اقدامات باید به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده تری عمل کنند.

وی در ادامه به ایجاد برخی صفوف برای دریافت سیم‌کارت اشاره کرد و گفت: اعلام برخی از تصمیمات و تصحیح و یا تغییر آن تصمیم، جامعه را دچار دوگانگی می‌کند و بی‌اعتمادی ایجاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین درباره وضعیت برگزاری مراسم‌های ملی در ایام الله‌های پیش رو خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری برای نحوه برگزاری راهپیمایی‌ها یا نماز عید سعید فطر پس از اعلام ستاد ملی کرونا باید باشد و پس‌ازآن برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود.

وی همچنین شیوع ویروس کرونا در تمام کشورهای دنیا را باعث از بین رفتن ابهت غرب و کدخدایان بی‌خدا در جهان دانست و گفت: در این حادثه غرب و کدخداهای ظاهری مردود شدند و عربده‌های از روی هوای نفس آنان بر همگان بر ملأ شد.

امام‌جمعه بجنورد، شیوع ویروس کرونا را درس عبرتی برای همه بشریت دانست و افزود: در کشورها این درس باید مورد عبرت باشد که در تمامی زمینه‌ها ازجمله اقتصادی، نظامی، سلامت و بهداشتی قدرت و توانمندی خود را ارتقا دهیم.

استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای گرامیداشت ایام‌الله

ولی‌الله حیاتی نیز در این جلسه به آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس این اعلام، تا 15 اردیبهشت‌ماه برگزاری هرگونه تجمعات رسمی در کشور ممنوع است و برای پس‌ازآن نیز در آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی همچنین با تاکید بر لزوم زنده نگاه‌داشتن ایام الله‌ها از روش‌های مختلف تصریح کرد: گرامیداشت ایام فقط با برپایی اجتماعات نیست بلکه می‌توان از ظرفیت‌های دیگر برای بیان و مرور اهداف این روزها استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما