شناسهٔ خبر: 39523774 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی گفت : نحوه برگزاری امتحانات ترم دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت حضوری یا مجازی در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا است .

صاحب‌خبر -

علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است، گفت: دانشگاه های غیر انتفاعی در سراسر کشور آمادگی لازم را برای برگزاری امتحانات پایان ترم به هر ۲ صورت حضوری و مجازی را دارد اما بر اساس ابلاغیه وزارت علوم منتظر اعلام ستاد ملی کرونا برای تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری امتحانات هستیم.

*  تا اطلاع ثانوی باید منتظر تصمیمات بمانیم

وی افزود: اگر ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری حضوری امتحانات را بدهد این آمادگی برای برگزاری آزمون وجود دارد و با رعایت موارد و توصیه های بهداشتی نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد این در حالی است که هیچ گونه اظهار نظری در این باره انجام نشده است و تا اطلاع ثانوی باید منتظر تصمیمات بمانیم.

* براساس امکانات دانشگاه ارزشیابی دانشجویان انجام خواهد شد

آهون منش تصریح کرد: در صورتی که شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم از سوی ستاد ملی کرونا منفی اعلام شود براساس امکانات موجود و ظرفیت های دانشگاه ها ارزشیابی دانشجویان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما