شناسهٔ خبر: 39512251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

هرمزگان در انتظار هوای باران

موج نیوز

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: سامانه بارشی بهاره برروی استان پیش بینی می شود که از ساعات صبح امروز سبب افزایش ابر از سمت غرب استان و خلیج فارس خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز دوشنبه، یکم اردیبهشت ماه 99 فعالیت سامانه بارشی بهاره برروی استان پیش بینی می شود که از ساعات صبح امروز سبب افزایش ابر از سمت غرب استان و خلیج فارس خواهد شد و بتدریج تا ساعات بعد از ظهر و شب آسمان استان را نیز ابری خواهد کرد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای غالب نقاط استان بویژه جزایر خلیج فارس و مناطق غربی، مرکزی و شمالی استان و تنگه هرمز، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از لحاظ دریایی، در ساعات بعد از ظهر و شب دریا متلاطم خواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان تشریح کرد: این وضعیت جوی و دریایی به تناوب تا پایان هفته جاری در سطح استان پیش بینی شده و لذا توصیه می شود در این مدت با توجه به بروز صاعقه از حضور در مناطق مرتفع اجتناب و تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد.
وی با اشاره به اینکه از نظر دمایی نیز طی این مدت، نوسانات یک تا سه درجه ای دما پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: با توجه به ویژگی های ناپایداری در فصل بهار، در صورت تغییرات احتمالی در الگوهای هواشناسی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما