شناسهٔ خبر: 39501841 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

جزئیات فعالیت دانشگاه آزاد در ماه رمضان

آن دسته از دانشجویانی که در کلاس‌های مجازی شرکت کرده و تا سقف ۳ درس و حداکثر ۶ واحد در دوره کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از ۱۲ و در دوره تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از ۱۴ کسب نمایند می توانند تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مازاد بر واحدهای انتخابی خود ، مجدد بدون پرداخت شهریه انتخاب واحد نموده و نمره خود را جبران نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وضعیت فعالیت دانشگاه آزاد در ماه رمضان اعلام  شد.

1- از روز دوشنبه اول اردیبهشت ۹۹ تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت کاری سازمان مرکزی و تمام واحدهای سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ می باشد(مربوط به بخش اداری)

2- آن دسته از دانشجویانی که در کلاس‌های مجازی شرکت کرده و تا سقف ۳ درس و حداکثر ۶ واحد در دوره کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از ۱۲ و در دوره تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از ۱۴ کسب نمایند می توانند تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مازاد بر واحدهای انتخابی خود ، مجدد بدون پرداخت شهریه انتخاب واحد نموده و نمره خود را جبران نمایند.

3- دروس عملی کارگاهی و آزمایشگاهی پس از امتحانات دروس نظری ؛ با هماهنگی حوزه آموزش واحدهای دانشگاهی و بر اساس برنامه برنامه اعلامی ، در ترم تابستان صورت خواهد گرفت و نمره درس در نیمسال دوم ۹۸-۹۹(ترم‌جاری) ثبت خواهد شد.

4- دستورالعمل های مربوط به برگزاری جلسات دفاع از پروپوزال ، پیش دفاع و دفاع از پایان نامه/رساله در صفحه ششم این دستورالعمل آورده شده است.

5- آن دسته از دانشجویان که پیش از بروز وضعیت فعلی با تایید استاد راهنما و مدیر گروه مربوطه ، آمادگی دفاع از پایان نامه یا رساله کارشناسی ارشد دکترای عمومی یا تخصصی و phd را داشته و به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا جلسه دفاع آنها برگزار نگردیده است در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسه دفاع تحت نظارت مسئولین ذیربط به صورت ترجیحا الکترونیکی ، حضوری یا نیمه حضوری با رعایت الزامات بهداشتی و ضوابط اقدام گردد.

نظر شما