شناسهٔ خبر: 39493100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

20 سال از پشت‌پای تاریخی ردوندو گذشت

بازیکن آرژانتینی رئال مادرید 20 سال پیش در چنین روزی در دیدار مقابل منچستریونایتد با حرکتی دیدنی برگ را از پیش رو برداشت و در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ماندگار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، 20 سال از آن زمان گذشته است که فرناندو ردوندو، اسطوره رئال مادرید، یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی تاریخ این باشگاه، پس از یک پشت پای بلند درخشان برای سومین گل رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد به رائول کمک کرد. در پایان آن دیدار لوس بلانکوس به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در پایان به هشتمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا در آن سال رسید.

Redondo-Manchester-United-Real-Madrid-1999_GettyImages-650860434

ردوندو در مورد بازی معروف خود در منچستر با AS صحبت کرده است: این برای من دیوانه کننده است که 20 سال از آن بازی می‌گذرد. من آن بازی را خیلی خوب به خاطر میآورم، آن هم از طرف خود ما در زمین شروع شد، من توپ را از روبرتو کارلوس می‌گیرم و سپس با ساویو ترکیب می‌کنم، بنابراین از سمت چپ جلو می‌روم.

او ادامه می‌دهد: در آن دوئل تک به تک ضربه من با پشت پا فقط یک ابتکار بود، لحظه‌ای از الهام. من قبلاً به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این کار را نکرده بودم، گاهی اوقات این کار را به عنوان بازیکن جوانی که با آرژانتینو جونیورس بزرگ شده بود، انجام دادم. برایم مهم بود که بعد از آن یک نگاهی بیندازم و برای رسیدن رائول به محوطه جریمه صبر کنم و سپس برای گلزنی پاس را برای او ارسال کنم. 

هافبک آرژانتینی به اتفاق آرا یک افسانه رئال مادرید محسوب می شود اما بعد از سالها فروتن مانده است: من خودم را یک اسطوره یا یک بازیکن افسانه‌ای نمی‌دانم، اما این بسیار خوب است که هر بار که به مادرید می‌روم حتی بعد از گذشت سال‌ها، گرمای محبت مردم را دریافت می‌کنم. این باعث تعجبم می‌شود. 

ردندو

ردوندو همچنین در مورد فصل 2019-2020 رئال مادرید صحبت کرد و از زیدان و بازیکنان نیز حمایت کرد: هرکسی که در رئال مادرید بوده است می داند که انتقاد بخشی از تاریخ مادرید است و این باشگاه چقدر اهمیت دارد. از این منظر، شگفت آور است که زین الدین زیدان چگونه به طور طبیعی رفتار می‌کند و خودش را مربی بزرگی نشان می‌دهد. 

هافبک پیشین همچنین درباره سیاست نقل و انتقالات مادرید صحبت کرد: من فکر می‌کنم درست است! مادرید همیشه به آکادمی خود اعتقاد داشت، نه تنها از طریق خرید بازیکنان جوان. در واقع، شما می‌توانید بسیاری از بازیکنانی که در آکادمی مادرید بزرگ شده‌اند، نام ببرید، سپس آنجا را ترک کرده و پس از آن شانس بازگشت به تیم اول را داشته باشند. دانستن این مهم است که بازیکنان جوان در فشار تیمی مانند رئال سازگار شوند و بالغ شوند. 

ردندو در این مصاحبه فاش کرد که علاقه دارد تا مربی شود: من سال گذشته دو پیشنهاد داشتم اما زمان مناسبی نبود. من یک سفر به اسپانیا، ایتالیا و انگلیس را برای دیدن و مقایسه کار متفاوت آنها در آنجا برنامه ریزی کرده بودم. من بدیهی است که بخاطر شرایط باید کمی صبر کنم، اما من می‌خواهم مربی شوم و این در ذهن من واضح است.

نظر شما